Citation Formats
Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. S. DÜLGER And S. G. GÜNEŞ, "Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği," Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.20, pp.469-495, 2018

DÜLGER, A. S. And GÜNEŞ, S. G. 2018. Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği. Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.20 , 469-495.

DÜLGER, A. S., & GÜNEŞ, S. G., (2018). Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği. Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.20, 469-495.

DÜLGER, AYŞE, And SANİYE GÜL GÜNEŞ. "Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği," Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.20, 469-495, 2018

DÜLGER, AYŞE S. And GÜNEŞ, SANİYE G. . "Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği." Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.20, pp.469-495, 2018

DÜLGER, A. S. And GÜNEŞ, S. G. (2018) . "Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği." Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.20, pp.469-495.

@article{article, author={AYŞE SELİN DÜLGER And author={SANİYE GÜL GÜNEŞ}, title={Kırsal rekreasyonda eğitici aktivitelerin tarımın sürdürülebilirliği açısından önemi: Ankara-Güdül Tahtacıörencik örneği}, journal={Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={469-495} }