G. SEÇKİN, "Gençlik ve Güzellik Sermayesinin Ticari ve İletişimsel Değeri," Akdeniz İletişim Dergisi, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 2014
SEÇKİN, G. 2014. Gençlik ve Güzellik Sermayesinin Ticari ve İletişimsel Değeri. Akdeniz İletişim Dergisi, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi .
SEÇKİN, G., (2014). Gençlik ve Güzellik Sermayesinin Ticari ve İletişimsel Değeri. Akdeniz İletişim Dergisi, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi .
SEÇKİN, GÜLCAN. "Gençlik ve Güzellik Sermayesinin Ticari ve İletişimsel Değeri," Akdeniz İletişim Dergisi, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 2014
SEÇKİN, GÜLCAN. "Gençlik ve Güzellik Sermayesinin Ticari ve İletişimsel Değeri." Akdeniz İletişim Dergisi, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 2014
SEÇKİN, G. (2014) . "Gençlik ve Güzellik Sermayesinin Ticari ve İletişimsel Değeri." Akdeniz İletişim Dergisi, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={GÜLCAN SEÇKİN}, title={Gençlik ve Güzellik Sermayesinin Ticari ve İletişimsel Değeri}, journal={Akdeniz İletişim Dergisi, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2014}