E. GÜNGÖR KILIÇ, "Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü," Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.1, pp.97-114, 2022
GÜNGÖR KILIÇ, E. 2022. Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü. Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.1 , 97-114.
GÜNGÖR KILIÇ, E., (2022). Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü. Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.1, 97-114.
GÜNGÖR KILIÇ, ESRA. "Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü," Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.1, 97-114, 2022
GÜNGÖR KILIÇ, ESRA G. . "Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü." Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.1, pp.97-114, 2022
GÜNGÖR KILIÇ, E. (2022) . "Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü." Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.1, pp.97-114.
@article{article, author={ESRA GÜNGÖR KILIÇ}, title={Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü}, journal={Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={97-114} }