S. OMARLI And N. PARILTI, "Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama," Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.3, pp.91-109, 2017
OMARLI, S. And PARILTI, N. 2017. Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.3 , 91-109.
OMARLI, S., & PARILTI, N., (2017). Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.3, 91-109.
OMARLI, SEVİNÇ, And NURETTİN PARILTI. "Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama," Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.3, 91-109, 2017
OMARLI, SEVİNÇ And PARILTI, NURETTİN. "Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama." Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.3, pp.91-109, 2017
OMARLI, S. And PARILTI, N. (2017) . "Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama." Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.3, pp.91-109.
@article{article, author={SEVİNÇ OMARLI And author={NURETTİN PARILTI}, title={Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama}, journal={Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={91-109} }