Ç. P. BOZOKLU And S. ALKIBAY, "Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi," Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, pp.167-195, 2013
BOZOKLU, Ç. P. And ALKIBAY, S. 2013. Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi. Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2 , 167-195.
BOZOKLU, Ç. P., & ALKIBAY, S., (2013). Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi. Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, 167-195.
BOZOKLU, ÇAĞLA, And SANEM ALKIBAY. "Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi," Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, 167-195, 2013
BOZOKLU, ÇAĞLA P. And ALKIBAY, SANEM. "Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi." Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, pp.167-195, 2013
BOZOKLU, Ç. P. And ALKIBAY, S. (2013) . "Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi." Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, pp.167-195.
@article{article, author={ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ And author={SANEM ALKIBAY}, title={Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi}, journal={Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={167-195} }