Ö. ÇATLI Et Al. , "Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması," Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics , vol.4, no.4, pp.479-492, 2017
ÇATLI, Ö. Et Al. 2017. Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması. Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics , vol.4, no.4 , 479-492.
ÇATLI, Ö., ERMEÇ SERTOĞLU, A., & ÖRS, H., (2017). Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması. Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics , vol.4, no.4, 479-492.
ÇATLI, ÖZLEM, AYŞEGÜL ERMEÇ, And HÜSNİYE ÖRS. "Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması," Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics , vol.4, no.4, 479-492, 2017
ÇATLI, ÖZLEM Et Al. "Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması." Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics , vol.4, no.4, pp.479-492, 2017
ÇATLI, Ö. ERMEÇ SERTOĞLU, A. And ÖRS, H. (2017) . "Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması." Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics , vol.4, no.4, pp.479-492.
@article{article, author={ÖZLEM ÇATLI Et Al. }, title={Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması}, journal={Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics}, year=2017, pages={479-492} }