Ö. ÇATLI, "Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin Hedonik Satın Alma Nedenleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma," ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.61, 2018
ÇATLI, Ö. 2018. Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin Hedonik Satın Alma Nedenleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma. ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey), 61.
ÇATLI, Ö., (2018). Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin Hedonik Satın Alma Nedenleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma . ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (pp.61). Antalya, Turkey
ÇATLI, ÖZLEM. "Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin Hedonik Satın Alma Nedenleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma," ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2018
ÇATLI, ÖZLEM. "Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin Hedonik Satın Alma Nedenleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma." ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.61, 2018
ÇATLI, Ö. (2018) . "Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin Hedonik Satın Alma Nedenleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma." ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, p.61.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZLEM ÇATLI}, title={Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin Hedonik Satın Alma Nedenleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma}, congress name={ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={61} }