G. ÇALIŞKAN And R. P. ŞAHBAZ, "Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik BirAraştırma: İzmir Örneğ," International Journal of Turkic World Tourism Studies , 2019
ÇALIŞKAN, G. And ŞAHBAZ, R. P. 2019. Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik BirAraştırma: İzmir Örneğ. International Journal of Turkic World Tourism Studies .
ÇALIŞKAN, G., & ŞAHBAZ, R. P., (2019). Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik BirAraştırma: İzmir Örneğ. International Journal of Turkic World Tourism Studies .
ÇALIŞKAN, GÜRKAN, And RAMAZAN PARS ŞAHBAZ. "Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik BirAraştırma: İzmir Örneğ," International Journal of Turkic World Tourism Studies , 2019
ÇALIŞKAN, GÜRKAN And ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik BirAraştırma: İzmir Örneğ." International Journal of Turkic World Tourism Studies , 2019
ÇALIŞKAN, G. And ŞAHBAZ, R. P. (2019) . "Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik BirAraştırma: İzmir Örneğ." International Journal of Turkic World Tourism Studies .
@article{article, author={GÜRKAN ÇALIŞKAN And author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik BirAraştırma: İzmir Örneğ}, journal={International Journal of Turkic World Tourism Studies}, year=2019}