Y. GÜÇDEMİR Et Al. , "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası," In İletişim Çalışmaları , İstanbul: DER’İN Yayınları, 2015, pp.45-61.
GÜÇDEMİR, Y. Et Al. Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası. 2015. In İletişim Çalışmaları , DER’İN Yayınları, İstanbul, 45-61.
GÜÇDEMİR, Y., GÖKSU, O., KAYMAZ, M., & Karadağ, Ş., (2015). Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası. İletişim Çalışmaları (pp.45-61), İstanbul: DER’İN Yayınları.
GÜÇDEMİR, YEŞİM Et Al. "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası." In İletişim Çalışmaları , 45-61. İstanbul: DER’İN Yayınları, 2015
GÜÇDEMİR, YEŞİM Et Al. "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası." İletişim Çalışmaları , DER’İN Yayınları, 2015, pp.45-61.
GÜÇDEMİR, Y. Et Al. (2015) "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası", İletişim Çalışmaları . İstanbul: DER’İN Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={YEŞİM GÜÇDEMİR Et Al. }, chaptertitle={Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası}, booktitle={ İletişim Çalışmaları}, publisher={DER’İN Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }