P. GÖKLÜBERK ÖZLÜ And S. E. NADASBAŞ, "ÖLÜMÜN RESMİNİ ANLAMAK DURAĞAN MODA REKLAMLARINDA ÖLÜM TEMASI," türkiye sosyal araştırmalar dergisi , vol.18, no.3, pp.379-395, 2014
GÖKLÜBERK ÖZLÜ, P. And NADASBAŞ, S. E. 2014. ÖLÜMÜN RESMİNİ ANLAMAK DURAĞAN MODA REKLAMLARINDA ÖLÜM TEMASI. türkiye sosyal araştırmalar dergisi , vol.18, no.3 , 379-395.
GÖKLÜBERK ÖZLÜ, P., & NADASBAŞ, S. E., (2014). ÖLÜMÜN RESMİNİ ANLAMAK DURAĞAN MODA REKLAMLARINDA ÖLÜM TEMASI. türkiye sosyal araştırmalar dergisi , vol.18, no.3, 379-395.
GÖKLÜBERK ÖZLÜ, PINAR, And SERDAR EGEMEN NADASBAŞ. "ÖLÜMÜN RESMİNİ ANLAMAK DURAĞAN MODA REKLAMLARINDA ÖLÜM TEMASI," türkiye sosyal araştırmalar dergisi , vol.18, no.3, 379-395, 2014
GÖKLÜBERK ÖZLÜ, PINAR G. And NADASBAŞ, SERDAR E. . "ÖLÜMÜN RESMİNİ ANLAMAK DURAĞAN MODA REKLAMLARINDA ÖLÜM TEMASI." türkiye sosyal araştırmalar dergisi , vol.18, no.3, pp.379-395, 2014
GÖKLÜBERK ÖZLÜ, P. And NADASBAŞ, S. E. (2014) . "ÖLÜMÜN RESMİNİ ANLAMAK DURAĞAN MODA REKLAMLARINDA ÖLÜM TEMASI." türkiye sosyal araştırmalar dergisi , vol.18, no.3, pp.379-395.
@article{article, author={PINAR GÖKLÜBERK ÖZLÜ And author={SERDAR EGEMEN NADASBAŞ}, title={ÖLÜMÜN RESMİNİ ANLAMAK DURAĞAN MODA REKLAMLARINDA ÖLÜM TEMASI}, journal={türkiye sosyal araştırmalar dergisi}, year=2014, pages={379-395} }