Citation Formats
İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ÇEKEN Et Al. , "İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı," 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi , vol.11, no.33, 2022

ÇEKEN, B. Et Al. 2022. İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi , vol.11, no.33 .

ÇEKEN, B., ERSAN, M., & KARADAĞ, H., (2022). İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi , vol.11, no.33.

ÇEKEN, BİRSEN, MERVE ERSAN, And HÜSNÜ KARADAĞ. "İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı," 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi , vol.11, no.33, 2022

ÇEKEN, BİRSEN Et Al. "İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı." 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi , vol.11, no.33, 2022

ÇEKEN, B. ERSAN, M. And KARADAĞ, H. (2022) . "İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı." 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi , vol.11, no.33.

@article{article, author={BİRSEN ÇEKEN Et Al. }, title={İnstagram Reklamlarına Etik Değerler Açısından İçerik Yaklaşımı}, journal={21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi}, year=2022}