M. ERTÜRK, "Zincir Kahve İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Eskişehir de Bir Uygulama," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.26-43, 2019
ERTÜRK, M. 2019. Zincir Kahve İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Eskişehir de Bir Uygulama. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 26-43.
ERTÜRK, M., (2019). Zincir Kahve İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Eskişehir de Bir Uygulama. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 26-43.
ERTÜRK, MÜJDAT. "Zincir Kahve İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Eskişehir de Bir Uygulama," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 26-43, 2019
ERTÜRK, MÜJDAT. "Zincir Kahve İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Eskişehir de Bir Uygulama." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.26-43, 2019
ERTÜRK, M. (2019) . "Zincir Kahve İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Eskişehir de Bir Uygulama." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.26-43.
@article{article, author={MÜJDAT ERTÜRK}, title={Zincir Kahve İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Eskişehir de Bir Uygulama}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={26-43} }