F. KOÇ And S. ÇEVİK, "TÜKETİCİLERİN HAZIR GİYİM MARKALARI TERCİHLERİNDE GİYSİ REKLAMLARDAN ETKİLENME DURUMLARI," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.99, pp.34-42, 2019
KOÇ, F. And ÇEVİK, S. 2019. TÜKETİCİLERİN HAZIR GİYİM MARKALARI TERCİHLERİNDE GİYSİ REKLAMLARDAN ETKİLENME DURUMLARI. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.99 , 34-42.
KOÇ, F., & ÇEVİK, S., (2019). TÜKETİCİLERİN HAZIR GİYİM MARKALARI TERCİHLERİNDE GİYSİ REKLAMLARDAN ETKİLENME DURUMLARI. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.99, 34-42.
KOÇ, FATMA, And SENAR ÇEVİK. "TÜKETİCİLERİN HAZIR GİYİM MARKALARI TERCİHLERİNDE GİYSİ REKLAMLARDAN ETKİLENME DURUMLARI," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.99, 34-42, 2019
KOÇ, FATMA And ÇEVİK, SENAR. "TÜKETİCİLERİN HAZIR GİYİM MARKALARI TERCİHLERİNDE GİYSİ REKLAMLARDAN ETKİLENME DURUMLARI." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.99, pp.34-42, 2019
KOÇ, F. And ÇEVİK, S. (2019) . "TÜKETİCİLERİN HAZIR GİYİM MARKALARI TERCİHLERİNDE GİYSİ REKLAMLARDAN ETKİLENME DURUMLARI." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.99, pp.34-42.
@article{article, author={FATMA KOÇ And author={SENAR ÇEVİK}, title={TÜKETİCİLERİN HAZIR GİYİM MARKALARI TERCİHLERİNDE GİYSİ REKLAMLARDAN ETKİLENME DURUMLARI}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={34-42} }