K. YANAR And K. G. YILMAZ, "Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.24-40, 2017
YANAR, K. And YILMAZ, K. G. 2017. Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 24-40.
YANAR, K., & YILMAZ, K. G., (2017). Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 24-40.
YANAR, KIVANÇ, And KADRİ GÖKHAN YILMAZ. "Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 24-40, 2017
YANAR, KIVANÇ And YILMAZ, KADRİ G. . "Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.24-40, 2017
YANAR, K. And YILMAZ, K. G. (2017) . "Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.24-40.
@article{article, author={KIVANÇ YANAR And author={KADRİ GÖKHAN YILMAZ}, title={Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={24-40} }