M. Baş And M. Atan, "Marka Bağımlılığı ve Gazlı İçecek Sektöründe Ampirik Uygulama," Verimlilik Dergisi , no.3, pp.99-124, 2006
Baş, M. And Atan, M. 2006. Marka Bağımlılığı ve Gazlı İçecek Sektöründe Ampirik Uygulama. Verimlilik Dergisi , no.3 , 99-124.
Baş, M., & Atan, M., (2006). Marka Bağımlılığı ve Gazlı İçecek Sektöründe Ampirik Uygulama. Verimlilik Dergisi , no.3, 99-124.
Baş, MEHMET, And MURAT ATAN. "Marka Bağımlılığı ve Gazlı İçecek Sektöründe Ampirik Uygulama," Verimlilik Dergisi , no.3, 99-124, 2006
Baş, MEHMET And Atan, MURAT. "Marka Bağımlılığı ve Gazlı İçecek Sektöründe Ampirik Uygulama." Verimlilik Dergisi , no.3, pp.99-124, 2006
Baş, M. And Atan, M. (2006) . "Marka Bağımlılığı ve Gazlı İçecek Sektöründe Ampirik Uygulama." Verimlilik Dergisi , no.3, pp.99-124.
@article{article, author={MEHMET BAŞ And author={MURAT ATAN}, title={Marka Bağımlılığı ve Gazlı İçecek Sektöründe Ampirik Uygulama}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2006, pages={99-124} }