A. TAYFUN And M. GÜRLEK, "Tüketici Etnosantrizminin Yerli Turistik Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.2, pp.34-45, 2014
TAYFUN, A. And GÜRLEK, M. 2014. Tüketici Etnosantrizminin Yerli Turistik Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.2 , 34-45.
TAYFUN, A., & GÜRLEK, M., (2014). Tüketici Etnosantrizminin Yerli Turistik Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.2, 34-45.
TAYFUN, AHMET, And MERT GÜRLEK. "Tüketici Etnosantrizminin Yerli Turistik Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.2, 34-45, 2014
TAYFUN, AHMET And GÜRLEK, MERT. "Tüketici Etnosantrizminin Yerli Turistik Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.2, pp.34-45, 2014
TAYFUN, A. And GÜRLEK, M. (2014) . "Tüketici Etnosantrizminin Yerli Turistik Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.2, no.2, pp.34-45.
@article{article, author={AHMET TAYFUN And author={MERT GÜRLEK}, title={Tüketici Etnosantrizminin Yerli Turistik Ürün Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2014, pages={34-45} }