E. SAYGIN And M. TOLON, "Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.41-63, 2017
SAYGIN, E. And TOLON, M. 2017. Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4 , 41-63.
SAYGIN, E., & TOLON, M., (2017). Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, 41-63.
SAYGIN, ESAT, And METEHAN TOLON. "Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, 41-63, 2017
SAYGIN, ESAT And TOLON, METEHAN. "Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.41-63, 2017
SAYGIN, E. And TOLON, M. (2017) . "Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.41-63.
@article{article, author={ESAT SAYGIN And author={METEHAN TOLON}, title={Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={41-63} }