K. G. YILMAZ Et Al. , "Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.4, pp.69-76, 2013
YILMAZ, K. G. Et Al. 2013. Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.4 , 69-76.
YILMAZ, K. G., KARAMAN, E., & KARAMAN, G., (2013). Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.4, 69-76.
YILMAZ, KADRİ, ERSİN KARAMAN, And GÜLER KARAMAN. "Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.4, 69-76, 2013
YILMAZ, KADRİ G. Et Al. "Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.4, pp.69-76, 2013
YILMAZ, K. G. KARAMAN, E. And KARAMAN, G. (2013) . "Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.4, pp.69-76.
@article{article, author={KADRİ GÖKHAN YILMAZ Et Al. }, title={Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2013, pages={69-76} }