K. ELMASOĞLU, "Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği," Erciyes İletişim Dergisi Academia , vol.4, no.4, pp.82-102, 2016
ELMASOĞLU, K. 2016. Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği. Erciyes İletişim Dergisi Academia , vol.4, no.4 , 82-102.
ELMASOĞLU, K., (2016). Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği. Erciyes İletişim Dergisi Academia , vol.4, no.4, 82-102.
ELMASOĞLU, KAMİLE. "Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği," Erciyes İletişim Dergisi Academia , vol.4, no.4, 82-102, 2016
ELMASOĞLU, KAMİLE. "Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği." Erciyes İletişim Dergisi Academia , vol.4, no.4, pp.82-102, 2016
ELMASOĞLU, K. (2016) . "Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği." Erciyes İletişim Dergisi Academia , vol.4, no.4, pp.82-102.
@article{article, author={KAMİLE ELMASOĞLU}, title={Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği}, journal={Erciyes İletişim Dergisi Academia}, year=2016, pages={82-102} }