M. ERTÜRK, "Müşterilerin Yiyecek İçecek İşletmeleri Tercihlerinde Etkili Olan Kriterler," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.85-107, 2018
ERTÜRK, M. 2018. Müşterilerin Yiyecek İçecek İşletmeleri Tercihlerinde Etkili Olan Kriterler. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 85-107.
ERTÜRK, M., (2018). Müşterilerin Yiyecek İçecek İşletmeleri Tercihlerinde Etkili Olan Kriterler. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 85-107.
ERTÜRK, MÜJDAT. "Müşterilerin Yiyecek İçecek İşletmeleri Tercihlerinde Etkili Olan Kriterler," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 85-107, 2018
ERTÜRK, MÜJDAT. "Müşterilerin Yiyecek İçecek İşletmeleri Tercihlerinde Etkili Olan Kriterler." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.85-107, 2018
ERTÜRK, M. (2018) . "Müşterilerin Yiyecek İçecek İşletmeleri Tercihlerinde Etkili Olan Kriterler." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.85-107.
@article{article, author={MÜJDAT ERTÜRK}, title={Müşterilerin Yiyecek İçecek İşletmeleri Tercihlerinde Etkili Olan Kriterler}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={85-107} }