K. ELMASOĞLU, "Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme," Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.4, pp.27-42, 2017
ELMASOĞLU, K. 2017. Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.4 , 27-42.
ELMASOĞLU, K., (2017). Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.4, 27-42.
ELMASOĞLU, KAMİLE. "Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme," Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.4, 27-42, 2017
ELMASOĞLU, KAMİLE. "Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme." Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.4, pp.27-42, 2017
ELMASOĞLU, K. (2017) . "Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme." Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.4, pp.27-42.
@article{article, author={KAMİLE ELMASOĞLU}, title={Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme}, journal={Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={27-42} }