G. AKENGİN Et Al. , "Reklam İletişiminde Küresel Markaların Yerele Uyumu," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar II , Ankara: Gece Kitaplığı, 2018, pp.297-309.
AKENGİN, G. Et Al. Reklam İletişiminde Küresel Markaların Yerele Uyumu. 2018. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar II , Gece Kitaplığı, Ankara, 297-309.
AKENGİN, G., ERSAN, M., MAZLUM, H., & Gürsu, İ., (2018). Reklam İletişiminde Küresel Markaların Yerele Uyumu. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar II (pp.297-309), Ankara: Gece Kitaplığı.
AKENGİN, GÜLTEKİN Et Al. "Reklam İletişiminde Küresel Markaların Yerele Uyumu." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar II , 297-309. Ankara: Gece Kitaplığı, 2018
AKENGİN, GÜLTEKİN Et Al. "Reklam İletişiminde Küresel Markaların Yerele Uyumu." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar II , Gece Kitaplığı, 2018, pp.297-309.
AKENGİN, G. Et Al. (2018) "Reklam İletişiminde Küresel Markaların Yerele Uyumu", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar II . Ankara: Gece Kitaplığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLTEKİN AKENGİN Et Al. }, chaptertitle={Reklam İletişiminde Küresel Markaların Yerele Uyumu}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar II}, publisher={Gece Kitaplığı}, city={Ankara},year={2018} }