G. SAĞLAM ARI Et Al. , "Pozitivist ve Postpozitivist Paradigmalar Çerçevesinde Metodoloji Tartışmalarının Yönetim ve Pazarlama Alanlarına Yansımaları," Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.27, no.1, pp.113-141, 2009
SAĞLAM ARI, G. Et Al. 2009. Pozitivist ve Postpozitivist Paradigmalar Çerçevesinde Metodoloji Tartışmalarının Yönetim ve Pazarlama Alanlarına Yansımaları. Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.27, no.1 , 113-141.
SAĞLAM ARI, G., ARMUTLU, C., TOSUNOĞLU, N., & TOY, B., (2009). Pozitivist ve Postpozitivist Paradigmalar Çerçevesinde Metodoloji Tartışmalarının Yönetim ve Pazarlama Alanlarına Yansımaları. Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.27, no.1, 113-141.
SAĞLAM ARI, GÜLER Et Al. "Pozitivist ve Postpozitivist Paradigmalar Çerçevesinde Metodoloji Tartışmalarının Yönetim ve Pazarlama Alanlarına Yansımaları," Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.27, no.1, 113-141, 2009
SAĞLAM ARI, GÜLER S. Et Al. "Pozitivist ve Postpozitivist Paradigmalar Çerçevesinde Metodoloji Tartışmalarının Yönetim ve Pazarlama Alanlarına Yansımaları." Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.27, no.1, pp.113-141, 2009
SAĞLAM ARI, G. Et Al. (2009) . "Pozitivist ve Postpozitivist Paradigmalar Çerçevesinde Metodoloji Tartışmalarının Yönetim ve Pazarlama Alanlarına Yansımaları." Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.27, no.1, pp.113-141.
@article{article, author={GÜLER SAĞLAM ARI Et Al. }, title={Pozitivist ve Postpozitivist Paradigmalar Çerçevesinde Metodoloji Tartışmalarının Yönetim ve Pazarlama Alanlarına Yansımaları}, journal={Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2009, pages={113-141} }