Y. ÖZASLAN And R. P. ŞAHBAZ, "İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi," Ege Akademik Bakış , vol.13, no.1, pp.83-97, 2013
ÖZASLAN, Y. And ŞAHBAZ, R. P. 2013. İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi. Ege Akademik Bakış , vol.13, no.1 , 83-97.
ÖZASLAN, Y., & ŞAHBAZ, R. P., (2013). İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi. Ege Akademik Bakış , vol.13, no.1, 83-97.
ÖZASLAN, YASİN, And RAMAZAN PARS ŞAHBAZ. "İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi," Ege Akademik Bakış , vol.13, no.1, 83-97, 2013
ÖZASLAN, YASİN And ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi." Ege Akademik Bakış , vol.13, no.1, pp.83-97, 2013
ÖZASLAN, Y. And ŞAHBAZ, R. P. (2013) . "İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi." Ege Akademik Bakış , vol.13, no.1, pp.83-97.
@article{article, author={YASİN ÖZASLAN And author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi}, journal={Ege Akademik Bakış}, year=2013, pages={83-97} }