R. P. ŞAHBAZ, "Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.2, pp.34-41, 2007
ŞAHBAZ, R. P. 2007. Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.2 , 34-41.
ŞAHBAZ, R. P., (2007). Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.2, 34-41.
ŞAHBAZ, RAMAZAN. "Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.2, 34-41, 2007
ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.2, pp.34-41, 2007
ŞAHBAZ, R. P. (2007) . "Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.2, pp.34-41.
@article{article, author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2007, pages={34-41} }