S. MEYDAN UYGUR, "Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması," Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.131, pp.29-41, 2001
MEYDAN UYGUR, S. 2001. Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması. Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.131 , 29-41.
MEYDAN UYGUR, S., (2001). Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması. Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.131, 29-41.
MEYDAN UYGUR, SELMA. "Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması," Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.131, 29-41, 2001
MEYDAN UYGUR, SELMA M. . "Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması." Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.131, pp.29-41, 2001
MEYDAN UYGUR, S. (2001) . "Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması." Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.131, pp.29-41.
@article{article, author={SELMA MEYDAN UYGUR}, title={Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması}, journal={Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi}, year=2001, pages={29-41} }