B. ÇEKEN Et Al. , "Market Broşürlerinin Temel Tasarım İlkeleri ve Renk Kullanımı Açısından İncelenmesi ," Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.31, pp.121-137, 2018
ÇEKEN, B. Et Al. 2018. Market Broşürlerinin Temel Tasarım İlkeleri ve Renk Kullanımı Açısından İncelenmesi . Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.31 , 121-137.
ÇEKEN, B., ERSAN, M., & TUĞRUL, D., (2018). Market Broşürlerinin Temel Tasarım İlkeleri ve Renk Kullanımı Açısından İncelenmesi . Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.31, 121-137.
ÇEKEN, BİRSEN, MERVE ERSAN, And DAMLA TUĞRUL. "Market Broşürlerinin Temel Tasarım İlkeleri ve Renk Kullanımı Açısından İncelenmesi ," Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.31, 121-137, 2018
ÇEKEN, BİRSEN Et Al. "Market Broşürlerinin Temel Tasarım İlkeleri ve Renk Kullanımı Açısından İncelenmesi ." Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.31, pp.121-137, 2018
ÇEKEN, B. ERSAN, M. And TUĞRUL, D. (2018) . "Market Broşürlerinin Temel Tasarım İlkeleri ve Renk Kullanımı Açısından İncelenmesi ." Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.31, pp.121-137.
@article{article, author={BİRSEN ÇEKEN Et Al. }, title={Market Broşürlerinin Temel Tasarım İlkeleri ve Renk Kullanımı Açısından İncelenmesi }, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={121-137} }