S. MEYDAN UYGUR Et Al. , "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği," Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.2, no.1, pp.157-176, 2018
MEYDAN UYGUR, S. Et Al. 2018. Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği. Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.2, no.1 , 157-176.
MEYDAN UYGUR, S., SÜRÜCÜ, Ç., & SERGEN, Y., (2018). Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği. Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.2, no.1, 157-176.
MEYDAN UYGUR, SELMA, ÇAĞRI SÜRÜCÜ, And Yasemin SERGEN. "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği," Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.2, no.1, 157-176, 2018
MEYDAN UYGUR, SELMA M. Et Al. "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği." Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.2, no.1, pp.157-176, 2018
MEYDAN UYGUR, S. SÜRÜCÜ, Ç. And SERGEN, Y. (2018) . "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği." Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.2, no.1, pp.157-176.
@article{article, author={SELMA MEYDAN UYGUR Et Al. }, title={Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği}, journal={Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online)}, year=2018, pages={157-176} }