Ö. ÇATLI, "Marka Değeri ve Marka Genişletme," Üçüncü Sektör Kooperatifçilik , vol.48, no.1, pp.21-37, 2013
ÇATLI, Ö. 2013. Marka Değeri ve Marka Genişletme. Üçüncü Sektör Kooperatifçilik , vol.48, no.1 , 21-37.
ÇATLI, Ö., (2013). Marka Değeri ve Marka Genişletme. Üçüncü Sektör Kooperatifçilik , vol.48, no.1, 21-37.
ÇATLI, ÖZLEM. "Marka Değeri ve Marka Genişletme," Üçüncü Sektör Kooperatifçilik , vol.48, no.1, 21-37, 2013
ÇATLI, ÖZLEM. "Marka Değeri ve Marka Genişletme." Üçüncü Sektör Kooperatifçilik , vol.48, no.1, pp.21-37, 2013
ÇATLI, Ö. (2013) . "Marka Değeri ve Marka Genişletme." Üçüncü Sektör Kooperatifçilik , vol.48, no.1, pp.21-37.
@article{article, author={ÖZLEM ÇATLI}, title={Marka Değeri ve Marka Genişletme}, journal={Üçüncü Sektör Kooperatifçilik}, year=2013, pages={21-37} }