C. E. SİLİK, "Tüketicilerin Iphone Satın Alma Tercihlerinde Marka Değerinin Etkisi: Ankara İli Örneği," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, pp.14-31, 2017
SİLİK, C. E. 2017. Tüketicilerin Iphone Satın Alma Tercihlerinde Marka Değerinin Etkisi: Ankara İli Örneği. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3 , 14-31.
SİLİK, C. E., (2017). Tüketicilerin Iphone Satın Alma Tercihlerinde Marka Değerinin Etkisi: Ankara İli Örneği. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, 14-31.
SİLİK, CEMAL. "Tüketicilerin Iphone Satın Alma Tercihlerinde Marka Değerinin Etkisi: Ankara İli Örneği," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, 14-31, 2017
SİLİK, CEMAL E. . "Tüketicilerin Iphone Satın Alma Tercihlerinde Marka Değerinin Etkisi: Ankara İli Örneği." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, pp.14-31, 2017
SİLİK, C. E. (2017) . "Tüketicilerin Iphone Satın Alma Tercihlerinde Marka Değerinin Etkisi: Ankara İli Örneği." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, pp.14-31.
@article{article, author={CEMAL ERSİN SİLİK}, title={Tüketicilerin Iphone Satın Alma Tercihlerinde Marka Değerinin Etkisi: Ankara İli Örneği}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={14-31} }