S. SAĞLAM Et Al. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz - İlköğretim 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “okulda Şiddet” ve “taciz” Kavramlarına İlişkin Kavramsallaştırmaları. Ankara: KÖKSAV, KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmaları Vakfı2005, pp.134
SAĞLAM, S. Et Al. 2005. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz - İlköğretim 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “okulda Şiddet” ve “taciz” Kavramlarına İlişkin Kavramsallaştırmaları . KÖKSAV, KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmaları Vakfı, Ankara.
SAĞLAM, S., AKSOY, E., ULUOCAK, Ş., & KÖKTÜRK, G. V., (2005). İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz - İlköğretim 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “okulda Şiddet” ve “taciz” Kavramlarına İlişkin Kavramsallaştırmaları . Ankara: KÖKSAV, KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmaları Vakfı.
SAĞLAM, SERDAR Et Al. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz - İlköğretim 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “okulda Şiddet” ve “taciz” Kavramlarına İlişkin Kavramsallaştırmaları . Ankara: KÖKSAV, KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmaları Vakfı, 2005
SAĞLAM, SERDAR Et Al. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz - İlköğretim 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “okulda Şiddet” ve “taciz” Kavramlarına İlişkin Kavramsallaştırmaları . KÖKSAV, KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmaları Vakfı, 2005.
SAĞLAM, S. Et Al. (2005) İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz - İlköğretim 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “okulda Şiddet” ve “taciz” Kavramlarına İlişkin Kavramsallaştırmaları . 1st edn. Ankara: KÖKSAV, KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmaları Vakfı.
@book{book, author={SERDAR SAĞLAM Et Al. }, title={İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz - İlköğretim 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “okulda Şiddet” ve “taciz” Kavramlarına İlişkin Kavramsallaştırmaları}, publisher={KÖKSAV, KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmaları Vakfı}, year={2005} }