İ. Tarakçı And M. BAŞ, "Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.1, no.53, pp.291-325, 2018
Tarakçı, İ. And BAŞ, M. 2018. Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.1, no.53 , 291-325.
Tarakçı, İ., & BAŞ, M., (2018). Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.1, no.53, 291-325.
Tarakçı, İnci, And MEHMET BAŞ. "Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.1, no.53, 291-325, 2018
Tarakçı, İnci And BAŞ, MEHMET. "Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.1, no.53, pp.291-325, 2018
Tarakçı, İ. And BAŞ, M. (2018) . "Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.1, no.53, pp.291-325.
@article{article, author={İnci Tarakçı And author={MEHMET BAŞ}, title={Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2018, pages={291-325} }