M. TOLON, "Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması," Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.7, no.2, pp.159-181, 2005
TOLON, M. 2005. Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması. Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.7, no.2 , 159-181.
TOLON, M., (2005). Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması. Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.7, no.2, 159-181.
TOLON, METEHAN. "Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması," Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.7, no.2, 159-181, 2005
TOLON, METEHAN. "Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması." Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.7, no.2, pp.159-181, 2005
TOLON, M. (2005) . "Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması." Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.7, no.2, pp.159-181.
@article{article, author={METEHAN TOLON}, title={Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması}, journal={Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2005, pages={159-181} }