Ö. ÇATLI And A. ÇATLI, "Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.105-130, 2013
ÇATLI, Ö. And ÇATLI, A. 2013. Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2 , 105-130.
ÇATLI, Ö., & ÇATLI, A., (2013). Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 105-130.
ÇATLI, ÖZLEM, And AHMET ÇATLI. "Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 105-130, 2013
ÇATLI, ÖZLEM And ÇATLI, AHMET. "Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.105-130, 2013
ÇATLI, Ö. And ÇATLI, A. (2013) . "Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.105-130.
@article{article, author={ÖZLEM ÇATLI And author={AHMET ÇATLI}, title={Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2013, pages={105-130} }