İ. ERDOĞAN TARAKÇI And M. BAŞ, "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR," Euroasia Journal of Social Sciences Humanities , vol.7, pp.167-179, 2019
ERDOĞAN TARAKÇI, İ. And BAŞ, M. 2019. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR. Euroasia Journal of Social Sciences Humanities , vol.7 , 167-179.
ERDOĞAN TARAKÇI, İ., & BAŞ, M., (2019). PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR. Euroasia Journal of Social Sciences Humanities , vol.7, 167-179.
ERDOĞAN TARAKÇI, İNCİ, And MEHMET BAŞ. "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR," Euroasia Journal of Social Sciences Humanities , vol.7, 167-179, 2019
ERDOĞAN TARAKÇI, İNCİ E. And BAŞ, MEHMET. "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR." Euroasia Journal of Social Sciences Humanities , vol.7, pp.167-179, 2019
ERDOĞAN TARAKÇI, İ. And BAŞ, M. (2019) . "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR." Euroasia Journal of Social Sciences Humanities , vol.7, pp.167-179.
@article{article, author={İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI And author={MEHMET BAŞ}, title={PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR}, journal={Euroasia Journal of Social Sciences Humanities}, year=2019, pages={167-179} }