N. Z. TOSUN And K. ELMASOĞLU, "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü," Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, pp.91-111, 2015
TOSUN, N. Z. And ELMASOĞLU, K. 2015. Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü. Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1 , 91-111.
TOSUN, N. Z., & ELMASOĞLU, K., (2015). Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü. Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, 91-111.
TOSUN, NURHAN, And KAMİLE ELMASOĞLU. "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü," Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, 91-111, 2015
TOSUN, NURHAN Z. And ELMASOĞLU, KAMİLE. "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü." Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, pp.91-111, 2015
TOSUN, N. Z. And ELMASOĞLU, K. (2015) . "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü." Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, pp.91-111.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN And author={KAMİLE ELMASOĞLU}, title={Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü}, journal={Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={91-111} }