T. VURAL Et Al. , "Hazır Giyim Sektöründe Girişimci Faliyetlerin Pazarlama Boyutu Açısından İncelenmesi," Konfeksiyon Teknik Dergisi , no.2, pp.30-35, 1999
VURAL, T. Et Al. 1999. Hazır Giyim Sektöründe Girişimci Faliyetlerin Pazarlama Boyutu Açısından İncelenmesi. Konfeksiyon Teknik Dergisi , no.2 , 30-35.
VURAL, T., GÜRŞAHBAZ, N., & ÖZELMAS KAHYA, S., (1999). Hazır Giyim Sektöründe Girişimci Faliyetlerin Pazarlama Boyutu Açısından İncelenmesi. Konfeksiyon Teknik Dergisi , no.2, 30-35.
VURAL, TUBA, NALAN GÜRŞAHBAZ, And SALİHA ÖZELMAS KAHYA. "Hazır Giyim Sektöründe Girişimci Faliyetlerin Pazarlama Boyutu Açısından İncelenmesi," Konfeksiyon Teknik Dergisi , no.2, 30-35, 1999
VURAL, TUBA Et Al. "Hazır Giyim Sektöründe Girişimci Faliyetlerin Pazarlama Boyutu Açısından İncelenmesi." Konfeksiyon Teknik Dergisi , no.2, pp.30-35, 1999
VURAL, T. GÜRŞAHBAZ, N. And ÖZELMAS KAHYA, S. (1999) . "Hazır Giyim Sektöründe Girişimci Faliyetlerin Pazarlama Boyutu Açısından İncelenmesi." Konfeksiyon Teknik Dergisi , no.2, pp.30-35.
@article{article, author={TUBA VURAL Et Al. }, title={Hazır Giyim Sektöründe Girişimci Faliyetlerin Pazarlama Boyutu Açısından İncelenmesi}, journal={Konfeksiyon Teknik Dergisi}, year=1999, pages={30-35} }