R. P. ŞAHBAZ And S. Yüksel, "Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi," İşletme Araştırmaları , vol.8, no.2, pp.69-86, 2014
ŞAHBAZ, R. P. And Yüksel, S. 2014. Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi. İşletme Araştırmaları , vol.8, no.2 , 69-86.
ŞAHBAZ, R. P., & Yüksel, S., (2014). Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi. İşletme Araştırmaları , vol.8, no.2, 69-86.
ŞAHBAZ, RAMAZAN, And Sedat Yüksel. "Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi," İşletme Araştırmaları , vol.8, no.2, 69-86, 2014
ŞAHBAZ, RAMAZAN P. And Yüksel, Sedat. "Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi." İşletme Araştırmaları , vol.8, no.2, pp.69-86, 2014
ŞAHBAZ, R. P. And Yüksel, S. (2014) . "Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi." İşletme Araştırmaları , vol.8, no.2, pp.69-86.
@article{article, author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ And author={Sedat Yüksel}, title={Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi}, journal={İşletme Araştırmaları}, year=2014, pages={69-86} }