A. YAYLI And M. YEŞİLTAŞ, "Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz," Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1-2, pp.32-39, 1997
YAYLI, A. And YEŞİLTAŞ, M. 1997. Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz. Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1-2 , 32-39.
YAYLI, A., & YEŞİLTAŞ, M., (1997). Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz. Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1-2, 32-39.
YAYLI, ALİ, And MEHMET YEŞİLTAŞ. "Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz," Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1-2, 32-39, 1997
YAYLI, ALİ And YEŞİLTAŞ, MEHMET. "Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz." Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1-2, pp.32-39, 1997
YAYLI, A. And YEŞİLTAŞ, M. (1997) . "Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz." Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1-2, pp.32-39.
@article{article, author={ALİ YAYLI And author={MEHMET YEŞİLTAŞ}, title={Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz}, journal={Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=1997, pages={32-39} }