A. YAYLI Et Al. , "Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.463-478, 2009
YAYLI, A. Et Al. 2009. Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi. 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Yozgat, Turkey), 463-478.
YAYLI, A., ŞAHBAZ, R. P., & BAYRAM, M., (2009). Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi . 14. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.463-478). Yozgat, Turkey
YAYLI, ALİ, RAMAZAN PARS ŞAHBAZ, And MURAT BAYRAM. "Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 2009
YAYLI, ALİ Et Al. "Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.463-478, 2009
YAYLI, A. ŞAHBAZ, R. P. And BAYRAM, M. (2009) . "Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.463-478.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ YAYLI Et Al. }, title={Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi}, congress name={14. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Yozgat}, country={Turkey}, year={2009}, pages={463-478} }