T. TÜRKMENDAĞ And A. HASSAN, "Müşteri Sadakati Oluşturmada Algılanan Değerin Etkisi: Cağ Kebap Restoranı Örneği," Gastronomi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.116, 2018
TÜRKMENDAĞ, T. And HASSAN, A. 2018. Müşteri Sadakati Oluşturmada Algılanan Değerin Etkisi: Cağ Kebap Restoranı Örneği. Gastronomi Kongresi , (Ankara, Turkey), 116.
TÜRKMENDAĞ, T., & HASSAN, A., (2018). Müşteri Sadakati Oluşturmada Algılanan Değerin Etkisi: Cağ Kebap Restoranı Örneği . Gastronomi Kongresi (pp.116). Ankara, Turkey
TÜRKMENDAĞ, TUBA, And AZİZE HASSAN. "Müşteri Sadakati Oluşturmada Algılanan Değerin Etkisi: Cağ Kebap Restoranı Örneği," Gastronomi Kongresi, Ankara, Turkey, 2018
TÜRKMENDAĞ, TUBA And HASSAN, AZİZE. "Müşteri Sadakati Oluşturmada Algılanan Değerin Etkisi: Cağ Kebap Restoranı Örneği." Gastronomi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.116, 2018
TÜRKMENDAĞ, T. And HASSAN, A. (2018) . "Müşteri Sadakati Oluşturmada Algılanan Değerin Etkisi: Cağ Kebap Restoranı Örneği." Gastronomi Kongresi , Ankara, Turkey, p.116.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUBA TÜRKMENDAĞ And author={AZİZE HASSAN}, title={Müşteri Sadakati Oluşturmada Algılanan Değerin Etkisi: Cağ Kebap Restoranı Örneği}, congress name={Gastronomi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={116} }