N. PARILTI, "Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke," GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 2003
PARILTI, N. 2003. Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke. GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1 .
PARILTI, N., (2003). Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke. GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1.
PARILTI, NURETTİN. "Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke," GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 2003
PARILTI, NURETTİN. "Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke." GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 2003
PARILTI, N. (2003) . "Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke." GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1.
@article{article, author={NURETTİN PARILTI}, title={Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke}, journal={GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2003}