Ç. M. HAZAR, "Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı," Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.42, no.3, pp.21-36, 2007
HAZAR, Ç. M. 2007. Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı. Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.42, no.3 , 21-36.
HAZAR, Ç. M., (2007). Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı. Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.42, no.3, 21-36.
HAZAR, ÇETİN. "Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı," Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.42, no.3, 21-36, 2007
HAZAR, ÇETİN M. . "Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı." Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.42, no.3, pp.21-36, 2007
HAZAR, Ç. M. (2007) . "Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı." Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi , vol.42, no.3, pp.21-36.
@article{article, author={ÇETİN MURAT HAZAR}, title={Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı}, journal={Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi}, year=2007, pages={21-36} }