B. ÇEKEN And S. ÖZDEMİR, "Cinsel Öğelerin İnternet Reklamlarında Kullanımı Vestel 2014 Derin Dondurucu Reklamları," Uluslararası ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, pp.75-89, 2015
ÇEKEN, B. And ÖZDEMİR, S. 2015. Cinsel Öğelerin İnternet Reklamlarında Kullanımı Vestel 2014 Derin Dondurucu Reklamları. Uluslararası ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6 , 75-89.
ÇEKEN, B., & ÖZDEMİR, S., (2015). Cinsel Öğelerin İnternet Reklamlarında Kullanımı Vestel 2014 Derin Dondurucu Reklamları. Uluslararası ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, 75-89.
ÇEKEN, BİRSEN, And SONNUR ÖZDEMİR. "Cinsel Öğelerin İnternet Reklamlarında Kullanımı Vestel 2014 Derin Dondurucu Reklamları," Uluslararası ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, 75-89, 2015
ÇEKEN, BİRSEN And ÖZDEMİR, SONNUR. "Cinsel Öğelerin İnternet Reklamlarında Kullanımı Vestel 2014 Derin Dondurucu Reklamları." Uluslararası ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, pp.75-89, 2015
ÇEKEN, B. And ÖZDEMİR, S. (2015) . "Cinsel Öğelerin İnternet Reklamlarında Kullanımı Vestel 2014 Derin Dondurucu Reklamları." Uluslararası ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, pp.75-89.
@article{article, author={BİRSEN ÇEKEN And author={SONNUR ÖZDEMİR}, title={Cinsel Öğelerin İnternet Reklamlarında Kullanımı Vestel 2014 Derin Dondurucu Reklamları}, journal={Uluslararası ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={75-89} }