N. BAŞBOZKURT And M. BAŞ, "Vegan Kimliğin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi," FISCAOECONOMIA , vol.7, no.1, pp.161-178, 2023
BAŞBOZKURT, N. And BAŞ, M. 2023. Vegan Kimliğin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi. FISCAOECONOMIA , vol.7, no.1 , 161-178.
BAŞBOZKURT, N., & BAŞ, M., (2023). Vegan Kimliğin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi. FISCAOECONOMIA , vol.7, no.1, 161-178.
BAŞBOZKURT, NAZAN, And MEHMET BAŞ. "Vegan Kimliğin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi," FISCAOECONOMIA , vol.7, no.1, 161-178, 2023
BAŞBOZKURT, NAZAN And BAŞ, MEHMET. "Vegan Kimliğin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi." FISCAOECONOMIA , vol.7, no.1, pp.161-178, 2023
BAŞBOZKURT, N. And BAŞ, M. (2023) . "Vegan Kimliğin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi." FISCAOECONOMIA , vol.7, no.1, pp.161-178.
@article{article, author={NAZAN BAŞBOZKURT And author={MEHMET BAŞ}, title={Vegan Kimliğin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi}, journal={FISCAOECONOMIA}, year=2023, pages={161-178} }