G. AYTEKİN And F. N. KÜÇÜKERGİN, "Oyun Temelli Reklamların Turizm Sektöründeki Markaların Farkındalığı Üzerindeki Etkisi," Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.47-61, 2024
AYTEKİN, G. And KÜÇÜKERGİN, F. N. 2024. Oyun Temelli Reklamların Turizm Sektöründeki Markaların Farkındalığı Üzerindeki Etkisi. Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1 , 47-61.
AYTEKİN, G., & KÜÇÜKERGİN, F. N., (2024). Oyun Temelli Reklamların Turizm Sektöründeki Markaların Farkındalığı Üzerindeki Etkisi. Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 47-61.
AYTEKİN, GİZEM, And FULDEN NURAY KÜÇÜKERGİN. "Oyun Temelli Reklamların Turizm Sektöründeki Markaların Farkındalığı Üzerindeki Etkisi," Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 47-61, 2024
AYTEKİN, GİZEM And KÜÇÜKERGİN, FULDEN N. . "Oyun Temelli Reklamların Turizm Sektöründeki Markaların Farkındalığı Üzerindeki Etkisi." Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.47-61, 2024
AYTEKİN, G. And KÜÇÜKERGİN, F. N. (2024) . "Oyun Temelli Reklamların Turizm Sektöründeki Markaların Farkındalığı Üzerindeki Etkisi." Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.47-61.
@article{article, author={GİZEM AYTEKİN And author={FULDEN NURAY KÜÇÜKERGİN}, title={Oyun Temelli Reklamların Turizm Sektöründeki Markaların Farkındalığı Üzerindeki Etkisi}, journal={Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={47-61} }