S. AĞAÇ And N. GÜRŞAHBAZ, "Giyim Reklâmlarının Kadın Tüketiciler Üzerindeki Etkisi," e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) , vol.4, no.4, pp.140-152, 2009
AĞAÇ, S. And GÜRŞAHBAZ, N. 2009. Giyim Reklâmlarının Kadın Tüketiciler Üzerindeki Etkisi. e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) , vol.4, no.4 , 140-152.
AĞAÇ, S., & GÜRŞAHBAZ, N., (2009). Giyim Reklâmlarının Kadın Tüketiciler Üzerindeki Etkisi. e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) , vol.4, no.4, 140-152.
AĞAÇ, SALİHA, And NALAN GÜRŞAHBAZ. "Giyim Reklâmlarının Kadın Tüketiciler Üzerindeki Etkisi," e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) , vol.4, no.4, 140-152, 2009
AĞAÇ, SALİHA And GÜRŞAHBAZ, NALAN. "Giyim Reklâmlarının Kadın Tüketiciler Üzerindeki Etkisi." e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) , vol.4, no.4, pp.140-152, 2009
AĞAÇ, S. And GÜRŞAHBAZ, N. (2009) . "Giyim Reklâmlarının Kadın Tüketiciler Üzerindeki Etkisi." e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) , vol.4, no.4, pp.140-152.
@article{article, author={SALİHA AĞAÇ And author={NALAN GÜRŞAHBAZ}, title={Giyim Reklâmlarının Kadın Tüketiciler Üzerindeki Etkisi}, journal={e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)}, year=2009, pages={140-152} }