S. MEYDAN UYGUR And K. G. KÜÇÜKERGİN, "Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi," Ege Akademik Bakış , vol.13, no.3, pp.383-392, 2013
MEYDAN UYGUR, S. And KÜÇÜKERGİN, K. G. 2013. Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi. Ege Akademik Bakış , vol.13, no.3 , 383-392.
MEYDAN UYGUR, S., & KÜÇÜKERGİN, K. G., (2013). Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi. Ege Akademik Bakış , vol.13, no.3, 383-392.
MEYDAN UYGUR, SELMA, And KEMAL GÜRKAN KÜÇÜKERGİN. "Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi," Ege Akademik Bakış , vol.13, no.3, 383-392, 2013
MEYDAN UYGUR, SELMA M. And KÜÇÜKERGİN, KEMAL G. . "Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi." Ege Akademik Bakış , vol.13, no.3, pp.383-392, 2013
MEYDAN UYGUR, S. And KÜÇÜKERGİN, K. G. (2013) . "Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi." Ege Akademik Bakış , vol.13, no.3, pp.383-392.
@article{article, author={SELMA MEYDAN UYGUR And author={KEMAL GÜRKAN KÜÇÜKERGİN}, title={Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi}, journal={Ege Akademik Bakış}, year=2013, pages={383-392} }