H. GÜZ, "Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming," “YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı , pp.466-476, 2006
GÜZ, H. 2006. Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming. “YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı , 466-476.
GÜZ, H., (2006). Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming . “YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı (pp.466-476).
GÜZ, HANİFE. "Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming," “YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı, 2006
GÜZ, HANİFE. "Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming." “YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı , pp.466-476, 2006
GÜZ, H. (2006) . "Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming." “YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı , pp.466-476.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HANİFE GÜZ}, title={Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming}, congress name={“YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı}, city={}, country={}, year={2006}, pages={466-476} }