S. DELİL, "2 Boyutlu Platform Oyunların Tarihsel Gelişimi ve Günümüz Platform Oyunlarında Kullanılan Dijital İllüstrasyonların Çözümlenmesi," European Journal of Science and Technology , no.20, pp.472-478, 2020
DELİL, S. 2020. 2 Boyutlu Platform Oyunların Tarihsel Gelişimi ve Günümüz Platform Oyunlarında Kullanılan Dijital İllüstrasyonların Çözümlenmesi. European Journal of Science and Technology , no.20 , 472-478.
DELİL, S., (2020). 2 Boyutlu Platform Oyunların Tarihsel Gelişimi ve Günümüz Platform Oyunlarında Kullanılan Dijital İllüstrasyonların Çözümlenmesi. European Journal of Science and Technology , no.20, 472-478.
DELİL, SEMİH. "2 Boyutlu Platform Oyunların Tarihsel Gelişimi ve Günümüz Platform Oyunlarında Kullanılan Dijital İllüstrasyonların Çözümlenmesi," European Journal of Science and Technology , no.20, 472-478, 2020
DELİL, SEMİH. "2 Boyutlu Platform Oyunların Tarihsel Gelişimi ve Günümüz Platform Oyunlarında Kullanılan Dijital İllüstrasyonların Çözümlenmesi." European Journal of Science and Technology , no.20, pp.472-478, 2020
DELİL, S. (2020) . "2 Boyutlu Platform Oyunların Tarihsel Gelişimi ve Günümüz Platform Oyunlarında Kullanılan Dijital İllüstrasyonların Çözümlenmesi." European Journal of Science and Technology , no.20, pp.472-478.
@article{article, author={SEMİH DELİL}, title={2 Boyutlu Platform Oyunların Tarihsel Gelişimi ve Günümüz Platform Oyunlarında Kullanılan Dijital İllüstrasyonların Çözümlenmesi}, journal={European Journal of Science and Technology}, year=2020, pages={472-478} }